Piątek
27 grudzień 2024


Imieniny:

Fabioli, Jana, żanety
Piątek

° °
Sobota
Niedziela
Czy w Grajwie odczuwalny jest smog
Kursy Średnie:
EUR4,1923
USD3,7625
CHF4,0097
GBP5,891
 
źródło NBP.pl
Lotto
16-01-18
4
5
15
21
24
27
2
7
16
27
36
49
Multi2
12-01-18
4
8
14
16
20
21
25
30
31
37
39
42
44
54
57
58
65
71
72
78
Plus: 65
Multi2
12-01-18
3
15
17
18
22
26
30
34
36
37
55
57
58
61
63
65
67
68
73
74
Plus: 65
Mini
16-01-18
28
31
32
37
41
Maślanka Mrągowska zadebiutuje w telewizji
2013-05-14 20:12:10

Już 10 maja 2013 r. wystartuje launch-owa kampania promocyjna najbardziej znanej na rynku maślanki – Maślanki Mrągowskiej, produkowanej przez Spółdzielnię Mleczarską MLEKPOL. Będzie to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna tego typu produktu.


W ramach kampanii, nowy spot reklamowy emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo, stacjach platformy Polsat (m.in. Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Film, News), AT Media, a także w stacjach niszowych TVP ( TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia). Kampania telewizyjna zostanie podparta równoczesną emisją spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/witrynach video - VOD: Onet, WP, Ipla oraz Iplex.

Kampania, która potrwa do 23 czerwca 2013 r., będzie podkreślać zalety dobroczynnego wpływu Maślanki Mrągowskiej na zdrowy styl życia. Celem kampanii jest rozbudzenie zainteresowania produktem nowej, młodszej grupy odbiorców, która do tej pory po maślankę sięgała sporadycznie oraz zbudowanie pozytywnego przekazu dla obecnej, dojrzałej grupy docelowej. Głównym celem komunikacji jest bowiem przekonanie, że spożywanie maślanki to świetna długoterminowa inwestycja w samego siebie.

Nowa akcja promocyjna Maślanki Mrągowskiej jest doskonałą drogą do wzrostu świadomości marki wśród konsumentów oraz wzrostu sprzedaży produktu.

Producentem Maślanki jest SM MLEKPOL z Grajewa, niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia około 15,7% pozyskiwanego w kraju surowca, znana jest z wyrobów pod markami Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 11 zakładów zlokalizowanych w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.





Lech Redyk
SZANOWNI PAŃSTWO ! Moim skromnym zdaniem - to te pieniążki - zapewne grube setki tysięcy złociszków przeznaczyliby na podwyżki wypłat dla najmniej zarabiających albo na pozyskanie nowych miejsc pracy ! Reklama ! ? Po co ? Dla dobrego produktu nie trzeba żadnej reklamy ! Załatwi to i to całkowicie za darmo poczta pantoflowa ! Kuma kumie powiedziała itd , itp aż się cała Polska dowiedziała , że MAŚLANKA MRĄGOWSKA 100 letniemu dziadkowi w łóżku wigoru tak dodała aż się babka ze zdziwienia za uchem jednym i drugim podrapała ! A później jak spełniona 18 latka młodości snem zachrapała ! DOBREJ NOCKI PAŃSTWU !!!

Pseudonim: Treść komentarza:


Pamiętaj nie jesteś anonimowy w sieci, twój adres to ec2-3-143-7-112.us-east-2.compute.amazonaws.com
Jesteś człowiekiem ?
Przepisz wspak te znaki: TREWQ1
Strona Główna  |  Redakcja  |  Polityka Prywatności  |  Paintball Grajewo i okolice  |  ZG Panel  |  Laureaci konkursów  |  Ogłoszenia  |  Katalog Firm  |  Partonat Medialny  |  Reklama  |  Kontakt
redakcja@zyciegrajewa.pl © Życie Grajewa 2011